DOI:
Автор:
Дудла І.О., Чернігівський національний технологічний університет, м. Чернігів, Україна
Соболь О.М., Чернігівський національний технологічний університет, м. Чернігів, Україна
Яковенко А.М., Чернігівський національний технологічний університет, м. Чернігів, Україна
Мова статті: українська
Анотація:
Проведено опитування 100 мешканок м. Чернігова з метою визначення їх споживчих переваг при купівлі вовняних пальтових тканин та виробів з них. Опитування проводилося методом інтерв’ювання. Запитання охоплювали як соціальний статус, рівень доходів респондентів, так і стосувалися ступеня потреби у нових вовняних пальтових тканинах, причин припинення користування цими виробами, вирішальних факторів при купівлі цих товарів, важливості країни-виробника, торгової марки, волокнистого складу, ставлення до рівня ціни на ці товари в роздрібній мережі м. Чернігова тощо. Відповіді проаналізовано.
Ключові слова:
анкетування, вовняні пальтові тканини, споживні властивості
Використана література:
1. Дудла І. О. Товарознавчі аспекти маркетингу : навч. посіб. / І. О. Дудла. – К. : ЦНЛ, 2007. – 223 с.
2. Баркан Д. И. Как сегментировать рынок и изучить потребителя: Практический маркетинг / Д. И. Баркан, В. Б. Ходяченко. – Л. : Аквилон, 1991.
3. Ээнджел Дж. Ф. Поведение потребителей / Дж. Ф. Ээнджел, Р. Д. Блэкуэлл, П. У. Миниард. – СПб. : Питер, 1999.